Trenuri de mare viteză Paris-Berlin: o posibilitate pentru anul viitor! 

Șeful SNCF, Jean-Pierre Farandou, a spus că speră să înceapă să ofere o călătorie pe zi între capitalele Franței și Germaniei în decembrie 2023.

Cu câțiva ani în urmă, șefii nu credeau că călătorii ar fi dispuși să facă o călătorie cu trenul de până la șapte ore – dar asta se schimba, a spus el.

„Împreună cu colegii noștri germani, vom risca și vom lansa acest tren”, a spus Farandou.

Atât SNCF, cât și Deutsche Bahn oferă servicii de trenuri de mare viteză între Paris și Frankfurt, dar pentru moment trebuie să schimbați trenurile pentru a ajunge la Berlin.

Călătoria cu trenul de mare viteză duce la emisii considerabil mai puține decât pe calea aeriană.

Ministrul german al Transporturilor, Volker Wissing, a declarat: „Având în vedere provocările majore ale schimbărilor climatice, calea ferată trebuie să joace un rol mai puternic în transportul intra-european. Cu noua conexiune de mare viteză Berlin-Paris, o altă alternativă atractivă la zboruri este pe drum.”

De asemenea, operatorii feroviari revigorează trenurile de noapte pentru a atrage călătorii care doresc să reducă amprenta de carbon a călătoriilor lor pe distanțe lungi.

Un tren de noapte Paris-Berlin este de asemenea de așteptat să fie reluat anul viitor.

Mai multe conexiuni europene?

Schimbările vin după ce au apărut rapoarte că pasagerii feroviar ar putea în curând să ia un tren direct de la Londra către mai multe orașe din vestul Germaniei, inclusiv Köln, Düsseldorf, Dortmund și Aachen, în urma fuziunii dintre doi mari operatori feroviari.

Ruta trenului ar fi o extensie a rutelor Eurostar existente care circulă în prezent de la Londra la Bruxelles, Paris, Lille, Amsterdam și Rotterdam, a explicat site-ul de știri francez.

Aceasta ar fi primul tren direct din Marea Britanie către Germania din istoria Eurostar.

Cu toate acestea, Eurostar a spus că este încă „prea devreme” pentru a confirma orice planuri pentru noi rute.

Un purtător de cuvânt al SNCF, compania-mamă a Eurostar Group, a adăugat că „vor studia posibilitatea lansării de noi rute”, însă încă nu s-a decis nimic.

Șeful SNCF, Jean-Pierre Farandou, a spus că speră să înceapă să ofere o călătorie pe zi între capitalele Franței și Germaniei în decembrie 2023.

Cu câțiva ani în urmă, șefii nu credeau că călătorii ar fi dispuși să facă o călătorie cu trenul de până la șapte ore – dar asta se schimba, a spus el.

„Împreună cu colegii noștri germani, vom risca și vom lansa acest tren”, a spus Farandou.

Atât SNCF, cât și Deutsche Bahn oferă servicii de trenuri de mare viteză între Paris și Frankfurt, dar pentru moment trebuie să schimbați trenurile pentru a ajunge la Berlin.

Călătoria cu trenul de mare viteză duce la emisii considerabil mai puține decât pe calea aeriană.

Ministrul german al Transporturilor, Volker Wissing, a declarat: „Având în vedere provocările majore ale schimbărilor climatice, calea ferată trebuie să joace un rol mai puternic în transportul intra-european. Cu noua conexiune de mare viteză Berlin-Paris, o altă alternativă atractivă la zboruri este pe drum.”

De asemenea, operatorii feroviari revigorează trenurile de noapte pentru a atrage călătorii care doresc să reducă amprenta de carbon a călătoriilor lor pe distanțe lungi.

Un tren de noapte Paris-Berlin este de asemenea de așteptat să fie reluat anul viitor.

Mai multe conexiuni europene?

Schimbările vin după ce au apărut rapoarte că pasagerii feroviar ar putea în curând să ia un tren direct de la Londra către mai multe orașe din vestul Germaniei, inclusiv Köln, Düsseldorf, Dortmund și Aachen, în urma fuziunii dintre doi mari operatori feroviari.

Ruta trenului ar fi o extensie a rutelor Eurostar existente care circulă în prezent de la Londra la Bruxelles, Paris, Lille, Amsterdam și Rotterdam, a explicat site-ul de știri francez.

Aceasta ar fi primul tren direct din Marea Britanie către Germania din istoria Eurostar.

Cu toate acestea, Eurostar a spus că este încă „prea devreme” pentru a confirma orice planuri pentru noi rute.

Un purtător de cuvânt al SNCF, compania-mamă a Eurostar Group, a adăugat că „vor studia posibilitatea lansării de noi rute”, însă încă nu s-a decis nimic.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: