Germania: Rețeaua de transport VBB vine cu un nou concept de FlexTicket!! Iată avantajele... 

Începând cu 2022, rețeaua de transport Berlin-Brandenburg (VBB) a introdus noul său Flexticket, informează thelocal.de. Acest tip de bilet este destinat celor care fac naveta, dar care, în perioada aceasta de pandemie, cauzată de infecția cu coronavirus, pot lucra și de acasă.

Așadar, noul bilet oferă mai multă flexibilitate pasagerilor care nu sunt nevoiți să meargă la birou în fiecare zi. Conceput pentru persoanele care pot lucra de acasă de câteva ori pe săptămână, FlexTicket-ul vine într-un pachet de opt bilete, valabil pentru o perioadă de 24 de ore fiecare, la un cost de 44 euro per pachet.

Astfel, pasagerul economisește mai mult de 3 euro pe bilet, în comparație cu achiziționarea a opt abonamente zilnice individuale, aproape 20 EUR față de costul lunar pe care-l implică un abonament anual și este cu aproape 40 euro mai ieftin decât un bilet lunar cumpărat de la un automat BVG.

Călătorii au la dispoziție 30 de zile pentru a utiliza cele opt bilete, cele neutilizate pierzându-și valabilitatea după acest timp.

„Poate că lumea va arăta din nou diferit în doi sau trei ani, dar acum avem nevoie de oferte tarifare flexibile”, a declarat șeful VBB, Susanne Henckel, într-un comunicat de presă.

FlexTicket este valabil numai în zonele AB din Berlin și poate fi achiziționat doar online sau dintr-un centru de servicii pentru clienți BVG sau S-Bahn. Pasagerii nu le pot achiziționa de la automate.

Acest tip de bilet va rămâne într-o fază pilot până în decembrie 2023.

Asta vine după ce un studiu recent a arătat că utilizarea autobuzelor, trenurilor și tramvaielor din Germania a scăzut în timpul pandemiei de Covid, mulți dintre călători optând să se deplaseze cu automobilul. În plus, tendința nu arată vreun semn că situația se va schima în bine, prea curând, pentru companiile de transport în comun.

Potrivit cercetării, vehiculele private rămân alegerea numărul unu pentru aproximativ 60% din rutele de călătorie din Germania. Cercetătorii cred că furnizorii de transport public se confruntă cu o „criză structurală” în timp ce se luptă să se adapteze la realitățile în schimbare, din această perioadă pandemică.

Călătorii cu joburi flexibile s-au plâns de opțiunile limitate oferite de companiile de transport în comun sau de lipsa conexiunilor rapide.

 

Începând cu 2022, rețeaua de transport Berlin-Brandenburg (VBB) a introdus noul său Flexticket, informează thelocal.de. Acest tip de bilet este destinat celor care fac naveta, dar care, în perioada aceasta de pandemie, cauzată de infecția cu coronavirus, pot lucra și de acasă.

Așadar, noul bilet oferă mai multă flexibilitate pasagerilor care nu sunt nevoiți să meargă la birou în fiecare zi. Conceput pentru persoanele care pot lucra de acasă de câteva ori pe săptămână, FlexTicket-ul vine într-un pachet de opt bilete, valabil pentru o perioadă de 24 de ore fiecare, la un cost de 44 euro per pachet.

Astfel, pasagerul economisește mai mult de 3 euro pe bilet, în comparație cu achiziționarea a opt abonamente zilnice individuale, aproape 20 EUR față de costul lunar pe care-l implică un abonament anual și este cu aproape 40 euro mai ieftin decât un bilet lunar cumpărat de la un automat BVG.

Călătorii au la dispoziție 30 de zile pentru a utiliza cele opt bilete, cele neutilizate pierzându-și valabilitatea după acest timp.

„Poate că lumea va arăta din nou diferit în doi sau trei ani, dar acum avem nevoie de oferte tarifare flexibile”, a declarat șeful VBB, Susanne Henckel, într-un comunicat de presă.

FlexTicket este valabil numai în zonele AB din Berlin și poate fi achiziționat doar online sau dintr-un centru de servicii pentru clienți BVG sau S-Bahn. Pasagerii nu le pot achiziționa de la automate.

Acest tip de bilet va rămâne într-o fază pilot până în decembrie 2023.

Asta vine după ce un studiu recent a arătat că utilizarea autobuzelor, trenurilor și tramvaielor din Germania a scăzut în timpul pandemiei de Covid, mulți dintre călători optând să se deplaseze cu automobilul. În plus, tendința nu arată vreun semn că situația se va schima în bine, prea curând, pentru companiile de transport în comun.

Potrivit cercetării, vehiculele private rămân alegerea numărul unu pentru aproximativ 60% din rutele de călătorie din Germania. Cercetătorii cred că furnizorii de transport public se confruntă cu o „criză structurală” în timp ce se luptă să se adapteze la realitățile în schimbare, din această perioadă pandemică.

Călătorii cu joburi flexibile s-au plâns de opțiunile limitate oferite de companiile de transport în comun sau de lipsa conexiunilor rapide.

 

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: