Companiile germane se tem mai mult de criza economică 

Să fie prosperitatea mai importantă decât sănătatea? Cam așa consideră numeroși reprezentanți ai mediului de afaceri din Germania, conform unui studiu publicat de către institutul Ifo.

Conform cercetării, actuala criză economică este mai puţin preocupantă pentru companiile germane decât cea declanşată de pandemia de coronavirus.

Astfel, circa 7,5% dintre reprezentanții mediului de afaceri consideră că existenţa le este ameninţată, comparativ cu 21,8% în iunie 2020. "În lumina puternicei diminuări a creşterii economice, companiile se prezintă foarte robuste", a spus expertul Ifo Klaus Wohlrabe.

Numărul companiilor care se tem în momentul de faţă pentru viitorul lor este uşor mai ridicat decât în aprilie, când se simţeau ameninţate 7,1% dintre companii.

Deosebit de afectat în acest moment este sectorul retailului, în cazul căruia 11,6% dintre societăţi şi-au manifestat temerea că s-ar putea să nu supravieţuiască.

"Dinamica actuală a inflaţiei constituie o preocupare majoră pentru retaileri", a notat Wohlrabe. "Preţurile mai mari la energie au dus la o uşoară creştere a anxietăţii existenţiale, în special în sectoarele cu consum energetic intens", potrivit acestuia.

Să fie prosperitatea mai importantă decât sănătatea? Cam așa consideră numeroși reprezentanți ai mediului de afaceri din Germania, conform unui studiu publicat de către institutul Ifo.

Conform cercetării, actuala criză economică este mai puţin preocupantă pentru companiile germane decât cea declanşată de pandemia de coronavirus.

Astfel, circa 7,5% dintre reprezentanții mediului de afaceri consideră că existenţa le este ameninţată, comparativ cu 21,8% în iunie 2020. "În lumina puternicei diminuări a creşterii economice, companiile se prezintă foarte robuste", a spus expertul Ifo Klaus Wohlrabe.

Numărul companiilor care se tem în momentul de faţă pentru viitorul lor este uşor mai ridicat decât în aprilie, când se simţeau ameninţate 7,1% dintre companii.

Deosebit de afectat în acest moment este sectorul retailului, în cazul căruia 11,6% dintre societăţi şi-au manifestat temerea că s-ar putea să nu supravieţuiască.

"Dinamica actuală a inflaţiei constituie o preocupare majoră pentru retaileri", a notat Wohlrabe. "Preţurile mai mari la energie au dus la o uşoară creştere a anxietăţii existenţiale, în special în sectoarele cu consum energetic intens", potrivit acestuia.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: