Ce știm despre planurile pentru biletul de călătorie lunar de €9 în Germania 

Guvernul de coaliție a convenit asupra unui pachet de ajutor pentru a ușura presiunea asupra oamenilor din Germania care se confruntă cu costurile ridicate ale energiei. Biletele de călătorie ieftine fac parte din planuri. Ce știm până acum?

Coaliția a creat un pachet masiv de ajutor pentru a sprijini rezidenții care se luptă cu costurile mari ale combustibilului. Planurile includ o plată unică de €300 către contribuabil, reducerea taxei pe combustibil și o ofertă de bilet de călătorie mai ieftină.

De ce transport public mai ieftin?

Biletul de călătorie lunar de €9 are ca scop încurajarea oamenilor să-și abandoneze mașinile și să folosească transportul public, protejând mediul în acest proces.

„În special în situația actuală, transportul în comun este pentru mulți cetățeni o alternativă necesară, eficientă și rentabilă la propriile mașini și, în același timp, cel mai ecologic mijloc de transport pe lângă bicicletă”, scrie coaliția în rezoluția sa.

„De aceea, introducem un bilet de 9 euro/lună („9 pentru 90”) pentru 90 de zile și vom mări fondurile de regionalizare, astfel încât statele să poată organiza acest lucru.”

Biletul va fi valabil trei luni și va costa în total €9 pe lună sau €27 în total.

În urma unei întâlniri cu miniștrii transporturilor de stat de vineri, ministrul Transporturilor Volker Wissing a declarat că guvernul dorește să folosească biletul ca stimulent pentru a trece la transportul public și pentru a economisi energie.

El a estimat pierderea de venituri pentru companiile de transport la 10 miliarde de euro și a spus că va fi acoperită de guvernul federal, inclusiv eventualele costuri suplimentare.

Cine poate cumpăra biletul de €9?

Oricine și toată lumea îl va putea obține, nu va fi destinat unui anumit grup de oameni.

Ce se întâmplă dacă am deja un abonament anual sau lunar (cunoscut sub numele de Abo)?

Acest lucru este în mintea multor oameni. Numai furnizorul de transport public din Berlin BVG are aproape 290.000 de abonați care plătesc o taxă lunară sau anuală pentru un bilet.

Un permis anual pentru Berlin și zona înconjurătoare, de exemplu, costă €978 – ceea ce înseamnă aproximativ €81 pe lună. Dacă biletele lunare ar fi disponibile și pentru 90 de zile cu 9 euro, șefii de transport spun că este clar câți clienți obișnuiți ar reacționa.

„Ar anula – cu consecințe uriașe pentru companiile de transport”, a spus o companie, potrivit Berliner Zeitung.

„Am dori să le rugăm toți clienții să nu-și anuleze abonamentele, ci să aștepte comunicarea noastră activă”, a declarat joi operatorul de transport Berlin-Brandenburg VBB.

BVG discută acum măsuri, cum ar fi oferirea clienților cu abonament de trei luni de călătorie gratuită. Se discută, de asemenea, un bilet special pe care clienții obișnuiți îl pot achiziționa de îndată ce valabilitatea biletului lor actual se încheie.

Cu toate acestea, guvernul german este, de asemenea, setat să abordeze această problemă..

Unde va fi disponibil biletul de transport public din pachetul de ajutor?

Documentul de decizie nu specifică nicio restricție – așa că se poate presupune că biletul va fi valabil pentru toate mijloacele de transport în comun regional și local.

Când va fi disponibil biletul special?

Nici noi nu știm despre asta. Va depinde de cât de repede poate fi transmis pachetul, de cât de repede guvernul pompează banii către statele federale și de cât timp trebuie să implementeze biletul.

A doua zi după anunțarea noului bilet „9 pentru 90”, partidele din coaliția „semafor” (SPD, Verzii și FDP) au declarat că este încă nevoie de clarificare și de adunare a literelor mici. Diverse companii regionale de transport au spus, de asemenea, că nu au primit nicio informație prealabilă din partea guvernului cu privire la această mișcare.

Totuși, ministrul Transporturilor Wissing a spus că crede că biletul la preț mic ar putea fi implementat relativ rapid dacă s-ar oferi bilete online.

Guvernul de coaliție a convenit asupra unui pachet de ajutor pentru a ușura presiunea asupra oamenilor din Germania care se confruntă cu costurile ridicate ale energiei. Biletele de călătorie ieftine fac parte din planuri. Ce știm până acum?

Coaliția a creat un pachet masiv de ajutor pentru a sprijini rezidenții care se luptă cu costurile mari ale combustibilului. Planurile includ o plată unică de €300 către contribuabil, reducerea taxei pe combustibil și o ofertă de bilet de călătorie mai ieftină.

De ce transport public mai ieftin?

Biletul de călătorie lunar de €9 are ca scop încurajarea oamenilor să-și abandoneze mașinile și să folosească transportul public, protejând mediul în acest proces.

„În special în situația actuală, transportul în comun este pentru mulți cetățeni o alternativă necesară, eficientă și rentabilă la propriile mașini și, în același timp, cel mai ecologic mijloc de transport pe lângă bicicletă”, scrie coaliția în rezoluția sa.

„De aceea, introducem un bilet de 9 euro/lună („9 pentru 90”) pentru 90 de zile și vom mări fondurile de regionalizare, astfel încât statele să poată organiza acest lucru.”

Biletul va fi valabil trei luni și va costa în total €9 pe lună sau €27 în total.

În urma unei întâlniri cu miniștrii transporturilor de stat de vineri, ministrul Transporturilor Volker Wissing a declarat că guvernul dorește să folosească biletul ca stimulent pentru a trece la transportul public și pentru a economisi energie.

El a estimat pierderea de venituri pentru companiile de transport la 10 miliarde de euro și a spus că va fi acoperită de guvernul federal, inclusiv eventualele costuri suplimentare.

Cine poate cumpăra biletul de €9?

Oricine și toată lumea îl va putea obține, nu va fi destinat unui anumit grup de oameni.

Ce se întâmplă dacă am deja un abonament anual sau lunar (cunoscut sub numele de Abo)?

Acest lucru este în mintea multor oameni. Numai furnizorul de transport public din Berlin BVG are aproape 290.000 de abonați care plătesc o taxă lunară sau anuală pentru un bilet.

Un permis anual pentru Berlin și zona înconjurătoare, de exemplu, costă €978 – ceea ce înseamnă aproximativ €81 pe lună. Dacă biletele lunare ar fi disponibile și pentru 90 de zile cu 9 euro, șefii de transport spun că este clar câți clienți obișnuiți ar reacționa.

„Ar anula – cu consecințe uriașe pentru companiile de transport”, a spus o companie, potrivit Berliner Zeitung.

„Am dori să le rugăm toți clienții să nu-și anuleze abonamentele, ci să aștepte comunicarea noastră activă”, a declarat joi operatorul de transport Berlin-Brandenburg VBB.

BVG discută acum măsuri, cum ar fi oferirea clienților cu abonament de trei luni de călătorie gratuită. Se discută, de asemenea, un bilet special pe care clienții obișnuiți îl pot achiziționa de îndată ce valabilitatea biletului lor actual se încheie.

Cu toate acestea, guvernul german este, de asemenea, setat să abordeze această problemă..

Unde va fi disponibil biletul de transport public din pachetul de ajutor?

Documentul de decizie nu specifică nicio restricție – așa că se poate presupune că biletul va fi valabil pentru toate mijloacele de transport în comun regional și local.

Când va fi disponibil biletul special?

Nici noi nu știm despre asta. Va depinde de cât de repede poate fi transmis pachetul, de cât de repede guvernul pompează banii către statele federale și de cât timp trebuie să implementeze biletul.

A doua zi după anunțarea noului bilet „9 pentru 90”, partidele din coaliția „semafor” (SPD, Verzii și FDP) au declarat că este încă nevoie de clarificare și de adunare a literelor mici. Diverse companii regionale de transport au spus, de asemenea, că nu au primit nicio informație prealabilă din partea guvernului cu privire la această mișcare.

Totuși, ministrul Transporturilor Wissing a spus că crede că biletul la preț mic ar putea fi implementat relativ rapid dacă s-ar oferi bilete online.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: