Cauți un job într-un hotel din Germania? Iată ce bonus neobișnuit poți primi... 

Marile lanțuri hoteliere din Europa au început să angajeze lucrători fără experiență sau CV, directorii recunoscând că acum încep să vadă consecințele mai multor ani în care angajații au fost prost plătiți, transmite reuters.com. Mii de angajați au părăsit industria ospitalității când călătoriile internaționale au fost înghețate în perioada pandemiei de COVID-19. Mulți dintre ei au ales să nu se mai întoarcă, găsind locuri de muncă mai bine plătite în altă parte, astfel că hotelierii se confruntă cu un deficit grav de mână de lucru. În lumea ospitalității post-pandemie, a obține cei mai buni angajați este totul, mai ales în plin sezon estival. În acest sens, un brand hotelier nemțesc a decis să atragă personal într-un mod destul de inedit.

Ruby Hotels din Germania, care are 16 proprietăți în toată Europa, oferă noilor angajați pe lângă salariu și bacșiș, 500 euro pentru a-și face un tatuaj, un piercing sau o tunsoare specială. Condiția este ca noul angajat să reziste șase luni pe post.

Oferta inedită a dus, în mai puțin de o lună, la creșterea cu 25% a cererilor de angajare, în ciuda faptului că este perioada vacanțelor, iar personalul hotelier bine pregătit este extrem de greu de găsit.

„Având în vedere lipsa de personal din industria hotelieră din întreaga Europă, este un rezultat foarte mulțumitor”, a declarat Uta Scheurer, vicepreședintele de resurse umane al Ruby pentru CNN.

Campania este parțial o captare a atenției, a spus ea, dar, mai important, este pentru a atrage tipul de personal pe care managerii și-l doresc în hotelurile lor.

„Ruby vrea să-și încurajeze angajații să-și creeze povestea individuală de succes, să-și arate propria personalitate și, de asemenea, să o prezinte la locul de muncă. Iubim oamenii cu personalitate și asta vrem să comunicăm prin această campanie”, a adăugat Scheurer.

Scheurer – care are ea însăși tatuaje – a declarat pentru CNN că „amestecul de personaje individuale este ceea ce creează starea de spirit și succesul” brandului hotelier.

Și dacă angajații actuali se simt excluși, nu se va întâmpla asta pentru mult timp. Campania a mers atât de bine încât a fost extinsă. Când un angajat existent recrutează unul nou, brandul va plăti un tatuaj pentru fiecare dintre ei.

Campania se va desfășura până la sfârșitul anului.

Pandemia de coronavirus i-a făcut pe mulţi muncitori din sectorul ospitalităţii germane să migreze spre sectorul comerţului cu amănuntul, arată un studiu realizat de German Economic Institute (IW). Potrivit acestui studiu, numai în 2020 aproximativ 216.000 de angajaţi din Germania au întors spatele industriei ospitalităţii. Comparativ, în acel an aproximativ 788.600 de persoane angajate în industria ospitalităţii plăteau contribuţii la asigurările sociale.

Aproape 35.000 dintre cei care au plecat din industria ospitalităţii au găsit un nou loc de muncă în sectorul de retail, unde lanţurile de supermarketuri Aldi şi Lidl oferă angajaţilor de tip entry-level salarii de cel puţin 14 euro/oră.

Asociaţia hotelurilor şi restaurantelor din Berlin (DEHOGA) a cerut autorităţilor să permită o mai mare emigraţie ţintită în Germania pentru a combate hemoragia de angajaţi în industria ospitalităţii.

Din păcate, potrivit institutului german Ifo, încrederea antreprenorilor și a managerilor germani a scăzut semnificativ, în luna iulie. Mai exact, indicele climatului de afaceri a înregistrat o scădere accentuată ajungând la un nivel la fel de redus ca în iunie 2020, în plină pandemie.

Chiar dacă sectorul ospitalității își revenise o dată cu ridicarea restricțiilor legate de pandemie, pesimismul rămâne.

Marile lanțuri hoteliere din Europa au început să angajeze lucrători fără experiență sau CV, directorii recunoscând că acum încep să vadă consecințele mai multor ani în care angajații au fost prost plătiți, transmite reuters.com. Mii de angajați au părăsit industria ospitalității când călătoriile internaționale au fost înghețate în perioada pandemiei de COVID-19. Mulți dintre ei au ales să nu se mai întoarcă, găsind locuri de muncă mai bine plătite în altă parte, astfel că hotelierii se confruntă cu un deficit grav de mână de lucru. În lumea ospitalității post-pandemie, a obține cei mai buni angajați este totul, mai ales în plin sezon estival. În acest sens, un brand hotelier nemțesc a decis să atragă personal într-un mod destul de inedit.

Ruby Hotels din Germania, care are 16 proprietăți în toată Europa, oferă noilor angajați pe lângă salariu și bacșiș, 500 euro pentru a-și face un tatuaj, un piercing sau o tunsoare specială. Condiția este ca noul angajat să reziste șase luni pe post.

Oferta inedită a dus, în mai puțin de o lună, la creșterea cu 25% a cererilor de angajare, în ciuda faptului că este perioada vacanțelor, iar personalul hotelier bine pregătit este extrem de greu de găsit.

„Având în vedere lipsa de personal din industria hotelieră din întreaga Europă, este un rezultat foarte mulțumitor”, a declarat Uta Scheurer, vicepreședintele de resurse umane al Ruby pentru CNN.

Campania este parțial o captare a atenției, a spus ea, dar, mai important, este pentru a atrage tipul de personal pe care managerii și-l doresc în hotelurile lor.

„Ruby vrea să-și încurajeze angajații să-și creeze povestea individuală de succes, să-și arate propria personalitate și, de asemenea, să o prezinte la locul de muncă. Iubim oamenii cu personalitate și asta vrem să comunicăm prin această campanie”, a adăugat Scheurer.

Scheurer – care are ea însăși tatuaje – a declarat pentru CNN că „amestecul de personaje individuale este ceea ce creează starea de spirit și succesul” brandului hotelier.

Și dacă angajații actuali se simt excluși, nu se va întâmpla asta pentru mult timp. Campania a mers atât de bine încât a fost extinsă. Când un angajat existent recrutează unul nou, brandul va plăti un tatuaj pentru fiecare dintre ei.

Campania se va desfășura până la sfârșitul anului.

Pandemia de coronavirus i-a făcut pe mulţi muncitori din sectorul ospitalităţii germane să migreze spre sectorul comerţului cu amănuntul, arată un studiu realizat de German Economic Institute (IW). Potrivit acestui studiu, numai în 2020 aproximativ 216.000 de angajaţi din Germania au întors spatele industriei ospitalităţii. Comparativ, în acel an aproximativ 788.600 de persoane angajate în industria ospitalităţii plăteau contribuţii la asigurările sociale.

Aproape 35.000 dintre cei care au plecat din industria ospitalităţii au găsit un nou loc de muncă în sectorul de retail, unde lanţurile de supermarketuri Aldi şi Lidl oferă angajaţilor de tip entry-level salarii de cel puţin 14 euro/oră.

Asociaţia hotelurilor şi restaurantelor din Berlin (DEHOGA) a cerut autorităţilor să permită o mai mare emigraţie ţintită în Germania pentru a combate hemoragia de angajaţi în industria ospitalităţii.

Din păcate, potrivit institutului german Ifo, încrederea antreprenorilor și a managerilor germani a scăzut semnificativ, în luna iulie. Mai exact, indicele climatului de afaceri a înregistrat o scădere accentuată ajungând la un nivel la fel de redus ca în iunie 2020, în plină pandemie.

Chiar dacă sectorul ospitalității își revenise o dată cu ridicarea restricțiilor legate de pandemie, pesimismul rămâne.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: