Biletul de 9 euro nu va continua în toamnă! 

„Nu putem compensa creșterea prețurilor la petrolul importat, dezvoltarea dolarului și penuria de la rafinării cu bani de stat pe termen lung”, a spus Lindner pentru DPA.

Biletul de 9 EUR și reducerea taxei pe combustibil au fost ambele introduse pentru o perioadă de trei luni din iunie pentru a oferi oamenilor o scădere a costurilor de transport pe fondul creșterii prețurilor la energie.

Cu toate acestea, Partidul Verzilor, care fac parte din coaliția guvernantă a semafoarelor alături de social-democrații (SPD) și democrații liberi (FDP), sunt posibil în favoarea prelungirii acordului de transport public ieftin după septembrie, dacă se dovedește a fi un succes.

Vorbind luni cu DPA, Lindner a respins afirmațiile conform cărora fie reducerea taxei pe combustibil, fie biletul de 9 EUR ar rămâne în vigoare în toamnă.

Biletul cu preț fix face imposibil pentru operatori să folosească semnale de preț pentru a indica clienților unde există cerere mare sau scăzută, a spus Lindner.

„Pașii către transportul public gratuit sunt problematici, deoarece deficitele nu pot fi controlate de preț.”

Fără prețuri diferențiate pentru orele de vârf și în afara orelor de vârf, capacitatea trenurilor și autobuzelor ar putea fi folosită „excesiv”, a argumentat el.

Comentariile lui Lindner vin la doar câteva zile după ce ministrul Transporturilor Volker Wissing (FDP) a exclus reducerile pe termen mai lung ale prețurilor.

„Pe termen lung, nu este posibil”, a spus el la programul RTL „Frühstart”. „Pentru că biletul costă peste un miliard de euro pe lună.”

Îndoieli privind reducerea la combustibil

Lindner a apărat, de asemenea, măsura sa emblematică de reducere a taxei pe energie percepută pe combustibil pentru a oferi scutire șoferilor.

În ultimele săptămâni, au existat îndoieli cu privire la faptul că companiile petroliere și-au transferat economiile fiscale asupra consumatorilor, deoarece atât benzina, cât și motorina s-au menținut la aproximativ 2 euro pe litru de când reducerea taxelor a intrat în vigoare în iunie.

„Nivelul prețurilor la pompă a scăzut semnificativ în ultimele săptămâni”, a spus Lindner. „Dezvoltarea este mai bună decât în ​​străinătate. Pentru navetiști și șoferi, ușurarea este vizibilă.”

El a adăugat că reducerea temporară a taxelor a asigurat, de asemenea, că guvernul nu profită de pe urma inflației excesive.

„Percepem taxe pe energie și taxe pe valoarea adăugată pe benzină”, a spus el. „Având în vedere creșterea prețurilor globale, veniturile statului urmează să crească în acest an. De aceea am redus taxa pe energie timp de trei luni pentru a returna proprietarilor de mașini o parte din ceea ce ar plăti altfel statului”.

„Nu putem compensa creșterea prețurilor la petrolul importat, dezvoltarea dolarului și penuria de la rafinării cu bani de stat pe termen lung”, a spus Lindner pentru DPA.

Biletul de 9 EUR și reducerea taxei pe combustibil au fost ambele introduse pentru o perioadă de trei luni din iunie pentru a oferi oamenilor o scădere a costurilor de transport pe fondul creșterii prețurilor la energie.

Cu toate acestea, Partidul Verzilor, care fac parte din coaliția guvernantă a semafoarelor alături de social-democrații (SPD) și democrații liberi (FDP), sunt posibil în favoarea prelungirii acordului de transport public ieftin după septembrie, dacă se dovedește a fi un succes.

Vorbind luni cu DPA, Lindner a respins afirmațiile conform cărora fie reducerea taxei pe combustibil, fie biletul de 9 EUR ar rămâne în vigoare în toamnă.

Biletul cu preț fix face imposibil pentru operatori să folosească semnale de preț pentru a indica clienților unde există cerere mare sau scăzută, a spus Lindner.

„Pașii către transportul public gratuit sunt problematici, deoarece deficitele nu pot fi controlate de preț.”

Fără prețuri diferențiate pentru orele de vârf și în afara orelor de vârf, capacitatea trenurilor și autobuzelor ar putea fi folosită „excesiv”, a argumentat el.

Comentariile lui Lindner vin la doar câteva zile după ce ministrul Transporturilor Volker Wissing (FDP) a exclus reducerile pe termen mai lung ale prețurilor.

„Pe termen lung, nu este posibil”, a spus el la programul RTL „Frühstart”. „Pentru că biletul costă peste un miliard de euro pe lună.”

Îndoieli privind reducerea la combustibil

Lindner a apărat, de asemenea, măsura sa emblematică de reducere a taxei pe energie percepută pe combustibil pentru a oferi scutire șoferilor.

În ultimele săptămâni, au existat îndoieli cu privire la faptul că companiile petroliere și-au transferat economiile fiscale asupra consumatorilor, deoarece atât benzina, cât și motorina s-au menținut la aproximativ 2 euro pe litru de când reducerea taxelor a intrat în vigoare în iunie.

„Nivelul prețurilor la pompă a scăzut semnificativ în ultimele săptămâni”, a spus Lindner. „Dezvoltarea este mai bună decât în ​​străinătate. Pentru navetiști și șoferi, ușurarea este vizibilă.”

El a adăugat că reducerea temporară a taxelor a asigurat, de asemenea, că guvernul nu profită de pe urma inflației excesive.

„Percepem taxe pe energie și taxe pe valoarea adăugată pe benzină”, a spus el. „Având în vedere creșterea prețurilor globale, veniturile statului urmează să crească în acest an. De aceea am redus taxa pe energie timp de trei luni pentru a returna proprietarilor de mașini o parte din ceea ce ar plăti altfel statului”.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: