Germania ia în calcul un card de călătorie de 49 de euro 

De luni de zile, guvernul federal și cel al landurilor germane discută despre o continuare a biletului de 9 euro - cardul de călătorie extrem de popular în întreaga țară, care a funcționat din iunie până la sfârșitul lunii august.

Acum, este foarte probabil ca o decizie în acest sens să fie anunțată la următoarea conferință a miniștrilor transporturilor din guvernul federal și cele ale landurilor, conferință ce va avea loc pe 12 octombrie.

Mai mulți oficiali germani și-au exprimat dorința de a cofinanța un succesor al biletului de 9 euro și de a ajunge la un acord cu guvernul federal pentru un card care ar urma să fie pus în vânzare la 1 ianuarie 2023.

În timp ce anterior au fost discutate diferite prețuri pentru un bilet de urmărire, inclusiv un bilet de 69 de euro, un bilet de 49 de euro se află acum în centrul discuțiilor.

Potrivit datelor estimative, implementarea acestui proiect ar costa 3 miliarde de euro în plus pe an și, deși transportul local se află sub controlul landurilor federale, guvernul federal va trebui să contribuie la finanțarea acestuia.

Ministrul Transporturilor, Volker Wissing, a declarat că dorește ca guvernul să asigure jumătate din finanțarea noului bilet, iar cealaltă jumătate să fie acoperită de către landuri.

De luni de zile, guvernul federal și cel al landurilor germane discută despre o continuare a biletului de 9 euro - cardul de călătorie extrem de popular în întreaga țară, care a funcționat din iunie până la sfârșitul lunii august.

Acum, este foarte probabil ca o decizie în acest sens să fie anunțată la următoarea conferință a miniștrilor transporturilor din guvernul federal și cele ale landurilor, conferință ce va avea loc pe 12 octombrie.

Mai mulți oficiali germani și-au exprimat dorința de a cofinanța un succesor al biletului de 9 euro și de a ajunge la un acord cu guvernul federal pentru un card care ar urma să fie pus în vânzare la 1 ianuarie 2023.

În timp ce anterior au fost discutate diferite prețuri pentru un bilet de urmărire, inclusiv un bilet de 69 de euro, un bilet de 49 de euro se află acum în centrul discuțiilor.

Potrivit datelor estimative, implementarea acestui proiect ar costa 3 miliarde de euro în plus pe an și, deși transportul local se află sub controlul landurilor federale, guvernul federal va trebui să contribuie la finanțarea acestuia.

Ministrul Transporturilor, Volker Wissing, a declarat că dorește ca guvernul să asigure jumătate din finanțarea noului bilet, iar cealaltă jumătate să fie acoperită de către landuri.

 (Comentarii: 0)

Articole pe aceeasi tema:

Articole pe aceeasi tema: